Friday, November 27, 2015

Україна і Китай спільно витіснили Московію з міжнародного ринку легких штурмовиків

Спеціалізований сайт «Military Navigator» повідомив, що переговори про початок складання в Україні у 2016 році китайських легких штурмовиків «Hongdu» вийшли на завершальну стадію. Сторони обіцяють підписати контракт на початку 2016 року.

Фото зі сайту «Military Navigator»

Складання літаків відбуватиметься на потужностях одеського підприємства «Одесавіаремсервіс» концерну «Укроборонпром». Штурмовики «Hongdu» будуть оснащені українським двигуном, який раніше поставляли для нині припиненого московського проекту Як-130. Тепер замість кремлівського агресора українські двигуни купують двоє найбільших клієнтів на цьому ринку. Це завод ліцензійного складання у КНР, де штурмовики випускають під брендом WJ, а також завод китайської компанії «Hongdu» у Пакистані.

Легкі штурмовики мають бойове навантаження до 3 тонн і призначені для ракетних ударів по поверхні не в рамках повномасштабних воєн, а локальних бойових дій малої інтенсивності. Секрет популярності літаків цього класу на світовому ринку полягає в тому, що паралельно з локальними бойовими операціями вони виконують функцію основного навчально-бойового літака (НБЛ) для підготовки пілотів. А неперевершеність НБЛ у локальних антитерористичних операціях малої інтенсивності робить їх найбільш затребуваною моделлю військової авіатехніки.

У 2015 році незадоволений попит світового ринку на літаки класу «легкі штурмовики НБЛ» становив 2500 одиниць і оцінювався у середньому в $75 млрд. Цей сегмент ринку авіатехніки продовжує стрімко зростати з огляду на дуже обмежений клуб основних виробників. Зараз до нього належать п'ять компаній – із Великобританії, Італії, Чехії, Китаю і Південної Кореї. Московії ж доведеться цей клуб покинути через невиконання контрактів у  2011-2015 роках. Тепер Україна отримає можливість заробляти разом із Китаєм, витіснивши кремлівського агресора зі світового авіаційного ринку в сегменті легких штурмовиків.

No comments:

Post a Comment